PERİHAN MAĞDEN (HAKAN GENCE 2014)

13:26

HÜLYA AVŞAR

Yetenek Sizsiniz’i de izleyemiyorum. Türkleri çok yeteneksiz buluyorum. Bu kadar yeteneksiz bir milleti seyretmek istemiyorum. İkincisi jürideki Hülya Avşar’a tahammül edemiyorum.


HADİSE
Tahammül edemiyorum

Hadise için ilk başta “ne tatlı kadın” dedim. Ama aynı tatlılık, aynı gözleri yaşarmayı o kadar çok yaptı ki içime fenalık geldi. Dünya iyisi gibi davranıp tribüne oynuyor.


UĞUR YÜCEL - BİNNUR KAYA
Bir yerlerinden yırtılacak gibiler

‘Aramızda Kalsın’ çok büyük bir oyunculuk sarfiyatı. Binnur Kaya ve Uğur Yücel karikatüre bağlamış durumda. Senaryosu eksik. O lafları büyük hale getirmek için o kadar büyük oynuyorlar ki bir gün bir yerlerinden yırtılacaklar diye telaşlanıyorum. Yücel garson kürdanı düşürse de haciz gelse de hep kırmızı ve kalp krizi geçirecekmiş gibi.

MERYEM UZERLİ
Tatlı bir yaratık gibi

Marilyn Monroe kadar ilginç bir vaka. Çok sırlı bir oyuncu. Dünyanın en dürüst ve tuhaf insanı. Mavi gözlerini kocaman kocaman açarak, dudaklarını şişirerek, tatlı bir yaratık gibiydi. Onun sayesinde Hürrem’i anlar hale geldik. Bu da inanılmaz bir oyunculuk başarısı. Yüzde yüz geri dönecek ve yeni işi tutacak.

VAHİDE PERÇİN
Hakiki Hürrem o

Hürrem yılan kadar soğuk, hesapçı, kontrollü bir kadın. Beş kere saraydan atıldı, 20 kere sürüldü. Ama kadın mutlaka geri döndü. Hin oğlu hin! Şimdi yaşlandı ve menopoza girdi. Kanuni’ye olan aşkı da geriye çekildi. Geriye sadece iktidar hırsı kaldı. Vahide Perçin bence olması gereken ve tarihte yaşayan hakiki Hürrem oldu.

BEREN SAAT
Artık biraz dinlense...

İntikam dizisi çok ekstrem bir intikam hikâyesi anlatıyor. Beren Saat hayranıydım ama onu ‘İntikam’ yüzünden terk ettim. Böyle bir hikâyeyi Türkiye’ye getirmek Beren Saat’i harcamak oldu. Ayrıca onun diğer dizisi yeni bitmişti. Bir yaz tatili zor dayandı. Keşke Kıvanç gibi biraz kendini dinlendirseydi.


FARAH ZEYNEP ABDULLAH
Zamanla alışabilirim









































Kıvanç Tatlıtuğ’un yanına kim gelse beğenmeyeceğiz ve yeterince güzel bulmayacağız. Bu psikoloji içinde Farah Zeynep Abdullah’ı da beğenmedim. Ama dizi başlayınca zamanla alışabilirim. Mesela Kuzey Güney’de Kıvanç’ın karşısında Öykü Karayel’i beğenmemiş ve haftalarca kudurmuştum. “Bizimle alay mı ediyorlar?” diye düşünüyordum. Sonra inanılmaz iyi bir oyunculuk sergiledi ve televizyon tipi bir kız olduğu için sevdik.