Bu Tarz Benim birincisi basına sızdı!

23:30

Yayınlandığı günden beri ülke gündeminden düşmeyen Bu Tarz Benimde Büyük Final heyecanı yaşandı. Bu Tarz Benim büyük final çekimleri tamamlandı. 20 Aralık Cumartesi akşamı Show TV ekranında yayınlanacak olan fenomen yarışma Bu Tarz Benim birincisi belli oldu. Bu Tarz Benim yarışmasının favori isimleri olan Aycan-Nurcan Şencan ikizleri Bu Tarz Benimin birincisi oldu. Çekimleri tamamlanan ve yapım ekibi, yarışmacılar dahil kimsenin ser verip sır vermediği Bu Tarz Benim büyük finaline dair önemli bilgiler basına sızdı. Buna göre Bu Tarz Benimin birincisi Şencan Kardeşler oldu! Bu Tarz Benimde Aycan-Nurcan Şencan ikizleri yarışmayı birincilik ile sonuçlandırdı.

Bu gece seyircilerin de oylarıyla belirlenen büyük finali kazanan bakalım kim olacak. 1. Sezon şampiyonu  İkizler oldu. Nurcan Aycan Şencan

Türkiye'nin en tarz kadını seçildi

Türkiye'nin en tarz kadını  kim?