Bu Tarz Benim Yarışmacıları Hakkında Bilgiler

13:51

bu tarz benim 1 ekim yarışmacıları jüri eleştirileri

Programın sunucu moderatörü Öykü Serter;
Backstage Uğurkan Erez;
Jüri koltuğunda;
İvana Sert
Nur Yerlitaş
Kemal Doğulu olacak…
Nereye, nasıl giyinilir en iyi ben bilirim iddiasında bulunan 13 bayan yarışmacı Türkiye’nin en tarz kadın ünvanını elde etmek için kıyasıya yarışıyor.
Yarışmacılar, her hafta jüri tarafından belirlenen 2 farklı konsepte uygun olacak kıyafetlerini mağazalardan, kendi veya arkadaşlarının dolaplarından ya da modacılardan kendileri bulacak ve o konseptlere uygun olan saç ve makyajlarını kendileri yapacaktır…

Zeynep Öztürk
Zeynep Öztürk
ZEYNEP ÖZTÜRK: 31 yaşındayım. Kendime ait butiğim var. İkizlerin, Ezgi ve Ayşenur’un tarzını beğeniyorum....
Özden Cerrahoğlu
Özden Cerrahoğlu
ÖZDEN CERRAHOĞLU: 23 yaşındayım. Öğrenciyim. Moda tasarımı okuyorum. Beklentim birinci olmak. Normalde sakin...
Nazlı Sultan Yayla
Nazlı Sultan Yayla
NAZLI SULTANYAYLA: Ev hanımıyım. 3 yaşında bir kızım var. Arkadaş desteği ile yarışmaya katılmaya karar...
Nazlı Hamarat
Nazlı Hamarat
NAZLI HAMARAT: Ben bu programda kendi tasarımlarımı tanıtmak istiyorum. Farklı bir tarzım olduğunu...
Melisa Şahin
Melisa Şahin
MELİSA ŞAHİN: 24 yaşındayım. Mankenlik yapıyorum. İşletme mezunuyum. Yarışmaya katılmak istememin özel bir...
Melisa Çeliker
Melisa Çeliker
MELİSA ÇELİKER: Öğrenci aday adayıyım. Üniversite sınavına hazırlanıyorum. 17 yaşındayım.Bir aile...
Maria Surina
Maria Surina
MARIA SURINA: 26 yaşındayım. Hukuk okuyorum. 2. sınıftayım ama alttan derslerim var. Türkmenistanlıyım. İlk...
İlbige Uzun
İlbige Uzun
İLBİGE UZUN: Zumba eğitmeniyim. 18 yaşındayım. Çok heyecanlı, çok farklı bir yarışmacı olacağımı...
Gülşah Yanaş
Gülşah Yanaş
GÜLŞAH YANAŞ: 21 yaşındayım. Büyük hayaller kurmayı sevmem ama her zaman büyük hayallerimi...
Gülnihal Candan
Gülnihal Candan
GÜLNİHAL CANDAN: 19 yaşındayım. Hukuk öğrencisiyim. Kendi tarzımı göstermek için bu yarışmaya katıldım....
Gülay Hançer
Gülay Hançer
GÜLAY HANÇER: 33 yaşındayım. Sivaslıyım. 4 ay önce Viyana’dan İstanbul’a taşındım. Orada modellik...
Gökçe Markal
Gökçe Markal
GÖKÇE MARKAL: 19 yaşındayım. Öğrenciyim. Sivil havacılık ve kabin hizmetleri okuyorum. Devamlı öğrenmek ve...
Emel Özkızıltaş
Emel Özkızıltaş
EMEL ÖZKIZILTAŞ: 27 yaşındayım ve havayolu şirketinde kabin memuruyum. Yarışmaya devam etmek için işten...
Derya Yarar
Derya Yarar
DERYA YARAR: 24yaşındayım. Çalışmıyorum. Arkadaşlarımın ve ailemin teşviki ile katılmaya karar verdim....
Arife Deniz
Arife Deniz
ARİFE DENİZ: 23 yaşındayım. Mağazacıyım. Özel bir butiğim var. Ben çok sinirli bir yapıya sahibim. Umarım...
Amila Kuruoğlu
Amila Kuruoğlu
ALMİLA KURUOĞLU: 19 yaşındayım. Öğrenciyim. Adalet okuyorum. Modaya ilgim var. Oyunculuk eğitimi aldım. Oyuncu...
Roza Şake Hovhaninisyan
Ermenistanlı olan Türkiye’ye küçük yaşta gelen ve 2 yıldır da Manken ve Fotomodel olarak bir çok Firmayla...
Meltem Keklik
19 yaşında olan Meltem Keklik yarışmaya Bursa’dan katılıyor. Liseyi Bursa Cem Sultan lisesinde okudu. 2013...
Tuğçe Ergişi
  25 yaşında, tiyatro mezunu. Renkli giyinmeyi, en çok da pembe rengini çok seviyor. Kıyafete olan...
Sara Ayşem Koçoğlu
20 yaşında, üniversite öğrencisi. Ruh haline göre her tarzdan giyindiğini söyleyen Sara; gardırobunun bunun...
Özlem Özden
  33 yaşında, kamu yönetimi alanında yüksek lisans yapmış. İddialı ve cesur olduğunu söyleyen Özlem;...
Nur Bozar
  24 yaşında üniversite öğrencisi.  En çok gözlerini beğenen Nur; bakışlarını da Türkan Şoray’a...
Melek Balkan
  24 yaşında, profosyonel voleybolcu. Sakatlık geçirdikten sonra voleybolu bırakmak zounda kalmış....
Gizem Kayaalp
  20 yaşında, radyo televizyon mezunu. Kadınsı ve vamp giyinmeyi çok seviyor. Kazandığı para ile...
Gizem Güler
  24 yaşında Polis Akademisi mezunu. Modellikle uğraşıyor. Tarzına ve güzelliğine güveniyor. Kendini...
Ezgi Baylar
  31 yaşında 4 yıllık evli ve  1.5 yaşında bir kızı var.Çocuğunu bakıcıya emanet etmemek adına...
Esra Özüver
  37 yaşında, oyuncu ve sunucu. Hayvanları çok seviyor. Bir tane kurt köpeği var ve onunla hergün...
Buse Doğanay
    20 yaşında, Uludağ Üniversitesi’nde ekonomi okuyor. Alışveriş  denildiğinde akan sular duruyor...
Ayşenur Balcı
19 yaşında. Dansçı ve oyuncu. Kendini oyuncak bebeklere benzetiyor. Şanssız biri olduğunu düşünen Ayşenur,...
Ayşegül Melisa Doğan
    22 yaşında, İstanbul’da  küçük bir butik işletiyor.Butik işinde bir marka olmak istiyor....
Aycan Nurcan Şencan
    27 yaşında, İsveç doğumlular. Los angeles’ta 8 yıl yaşamışlar. Nurcan grafik, Aycan ise sinema...