Polar Pantalon ve Tavşanlı T-shirt Takim

02:24 No Comments

IMG_8835Vakit bulmuşken hemen erkenden yazayım dedim yine :)
Bunlar geçen haftadan yine..
Evde polar kumaş vardı ve bu şekilde takım dikerek değerlendirmek istedim..
Geçen sene önünü keçe ile süslemek yada boyama yaparım diye aldığım t-shirt küçülünce bende bu şekilde değerlendireyim dedim..
Eteklerine desenli kumaş, kollarını da kesip polar kumaş ilave ederek uzattım..
IMG_8828

Pantalon için ise, çift taraflı kullanılan şeyleri çocuklarda çok seviyorum..Özellikle de kumaşı rengarenk cıvıl cıvıl olunca.
Ama maalesef yurtdışında çeşit çeşit kumaş seçenekleri olsa da Türkiye’de oldukça sınırlı..
Biraz daha denemeler yapayım kumaş siparişi için yurtdışına açılıcam :) )
IMG_8833

Bu pantalon çift taraflı değil sadece paçalarına koydum t-shirte uygun hale getirmek için..
Ama maalesef başıma iş açtım..Yandım ki ne yandım..
Şimdi de Duru diyor ki “anne bana bugün ne diktin ne giydireceksin?”
Evde olanları giymek istemiyor, yeni yeni kıyafetler dikmemi istiyormuş..
Bu hem iyi hem kötü..İyi yanı, ne güzel kızım benim diktiklerimi beğenip giyiyor diye seviniyorum, kötü yanı da ben bu hızla bir haftada  bitirdiğime göre çok kavga edecek benimle çok


0 yorum:

Yorum Gönder