Hem ucuz hemde kaliteli makyaj fircalari

13:20 No Comments

Makyaj fırçaları
 

İyi bir makyaj yapmak istiyorsanız eğer iyi bir de makyaj fırçası takımınızın olması gerekir. Yoksa asla makyajdan istediğinizi alamazsınız.
Uzun zamandır makyaj yapan ve bu işe aşık olan biri olarak herşeyden önce bir Makyöz eğitmeni olarak makyaj fırçaları üzerine uzun zamandır araştırmalar yapıyorum.
Eğitim verdiğim zamanlarda makyaj kursumda her türlü malzemelerim mevcut

Kryolan makyaj malzemeleri , mac makyaj malzemeleri , nars , balm , sephora hepsi var. Makyaj fırçaları olarak da dünyanın en iyisi olan m.a.c kozmetikle çalışıyorum .
Yalnız genelde yaşanan sorun şu oluyor.

Öğrenci makyaj eğitimi tamamladıktan sonra , kendisiyle başbaşa kalıyor .
Ağırlıklı olarak bütçesini Makyaj malzemelerini arıyor ve fırçalar en sona kaıyor.
Daha sonra gerçek bir kişi üzerine pratik makyajlar çalışdığı zaman istediği performanı alamıyor. Yani makyajları istediği gibi çıkmyır
Bana telefon açıp neden diye sorduklarında hemen şunu söylüyorum

MAKYAJ FIRÇALARIN TAM MI ?
Hayır dediklerinde zaten kendileri de anlamış oluyorlar.
Mac den bir fırça takımı dizmeye kalkdığınızda hepsini değil ama OLMAZSA OLMAZ fırçaları aldığnızda ödeceğiniz rakam şu zaman itibariyle ( 1.000 Tl – 1.500 ) tl arasında olacaktır.

Bunu almaya gücü olmayan öğrenci çakma diye tabir ettiğimiz sahte makyaj fırçalarına yöneliyor ve yine istediği gibi olmuyor.
Buna ek olarak ben de yabancı makeup artistlerin Sigma Fırçalarından çok memnun olduğunu gördüm .
Kendim de denedim ve çok beğendim.
Hatta mace eş değer / aynı seviye de hatta fondöten fırçası daha iyi buldum diyebilirm.
Bu fırçaların tamamını set olarak almaya kalktığınızda ise 500 tl civarı bir şey tutuyor.

Bence çok çok iyi . Hem kaliteli malzemeleriniz hem de uygun maliyetli fırçalarınız olacak ..
Bu yazıyı da bundan dolayı hazırladım , tüm öğrencilerime tavsiyemdir , kesinlikle alın :)

Sigma makyaj fırçalarını kullanabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder