Wishlist / Alınacaklar Listesindeki Son Durum

13:16 No Comments

Merhabalar.

Kasım ayında yaptığım Wishlist/ Almak İstediklerim listesinde neler oluyor bu yazıda onu paylaşacağım.


Sırayla gideyim;

Severek takip ettiğim bir blog olan http://makeupaddictsblog.blogspot.com 'un sahibesinin instagram hesabından, Core collection'ı, Eyeliner fırçasını ve Revlon Lip Butterlar'dan Sweet Tartı sipariş ettim, henüz gelmedi, Aralık sonunda gelecekmiş ama o kadar heyecanlıyım ki anlatamam, blogger arkadaşım bu ürünleri fahiş fiyatlara satmıyor inanın, alınabilecek en uygun fiyatlara bakmak için buraya tık tık, daha bir sürü üründe gözüm var ama kendimi tutmam gerek bu da bir gerçek:)

Çok istediğim Skurar mumlukları Cerenciğim İkea'ya gideceğini ve bana alabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum, gel gelelim bana gideceği günü söylemeden içinden gelip 2 tane almış bile, bu ince davranışı beni çok mutlu etti, sadece mumluklar olsa yanında rujundan ojesine bir de Lush'ın Lemony Flutter Cuticle Butter'ından eklemiş kutuma, ne kadar teşekkür etsem az, bu içten davranışı için tekrardan çok teşekkür ediyorum:) Hah mumluklar! eveet şahaneler, birara İstanbul turu yapmayı düşünüyorum, işte o zaman bekle beni İkea:)

Mac alışverişini de bugün yaptım tabi ki gelmesi 2-3 gün sürer ama onlar da şöyle olacak;

Coquette far ; Mac Usa online chatte 2 makyaj artistine sorduğum üzere kaşlarım için en uygun rengin bu olduğu cevabını aldım, umarım öyle olur, yoksa cidden üzülürüm.

Pro LongWear Concealer; Bu kapatıcıya olan aşkımı sağır sultan duydu lakin sakar bir insan olduğum için şişeyi kırdım, ürünün bir kısmını kurtarsam da yazık oldu:/ stokta bana uyabileceğini düşündüğüm tek bir renk vardı o da NW25, bakalım sonuç ne olacak.

Mac 217 Fırça; Görkem'den bu kadar övgü almışken almazsam olmazdı:)

Mac - Kinda Sexy; Nude ruj arayışıma son vermek istiyorum artık, tüm nedeni bu.

Geriye kaldı Nars-Laguna, Mac - Studio Fix Fluid, R.Tech Miracle Sponge, bir iki ruj ve bir iki fırça. 

Almak istediğim, klasik bir makyaj, kozmetik severde bulunması gereken o kadar çok ürün var ki ama hepsini aynı anda almak ciddi şekilde imkansız, kumbara yöntemiyle para biriktirmek işe yarıyor, gelecek olan kargoları aldığımda mutluluğum sanırım x1000 olacak:)

Darısı listemdeki diğer ürünlere ve diğer fırçalara ve herkesin isteklerinin gerçek olması dileğiyle.

Sevgiler.


0 yorum:

Yorum Gönder