Takım elbise hiç bu kadar seksi olmamıştı

16:50

Kadınların takım elbise gitmesine bayılıyorum. Son zamanlardaki favori trendim takım elbiseler. Erkeklere de çok yakışıyor ve kesinlikle güzel bir takım elbisenin içindeki erkek inanılmaz seksi görünüyor  ama, kabul edelim; kadınlar da hiç geri kalmıyor…
Geçen yaz bir çok modacı koleksiyonlarına takım elbiseleri dahil etmişti. Bu sezon o kadar fazla yok ama yine de ben bu trendi sizinle paylaşmak istedim. O kadar çok farklı kesim ve modelde takım elbise var ki, favorim sürekli değişiyor. Bazıları daracık pantolonlar, daracık ceketlerden oluşuyor. Bazıları da dökümlü pantolonlar ve düğmesiz ceketlerden… Hatta smokin olanları bile var. Bilmiyorum Rihanna’nın giydiği smokini hatırlıyor musunuz? Bir çok eleştirmen pek fanı olmamıştı ama ben çok beğenmiştim. Yine Rihanna’nın leopar desenli volanlı bluzunun üzerine giydiği beyaz takımı da mükemmeldi.
Hayran olduğum takım elbiselerden biri de Jennifer Aniston’ın Bounty Hunter filminin prömiyerinde giydiği siyah takımdı. Neyse, zaten bir kaç tan e resim ekleyeceğim posta, ama önce bahsetmek istediğim bir kaç şey var; ilk olarak takım elbiselerinizin altına mutlaka topuklu ayakkabı giyin. Yani aslında düz de giyebilirsiniz ama, stiletto giymeniz daha feminen olur. Bir de takımlarınızın içine gömlek yerine ve yakalı bluzlar, volanlı bluzlar giyebilirsiniz. Daha seksi görünüyor.
.