Dynamed Spa ile bol oksijenli zayıflama

00:25

Görünüşü bir istiridye kabuğunu andıran, zayıflama ve selülit tedavisinde kullanılan Dynamed Spa Sistemi, hücrelerin daha fazla oksijenlenmesini sağlayarak metabolizmayı da hızlandırıyor.
Memorial Estetik Merkezi'nden Dr. Seran Göçer , kalori tüketimini hızlandıran, gençleştiren ve rahatlatan Dynamed Spa Sistemi ile ilgili bilgi verdi.

Dynamed Spa Sistemi'nin ne gibi faydaları var?

Dynamed SPA Sistemi, kişilerin metabolizma hızını artırarak, daha kolay kilo vermelerine ve forma girmelerine yardımcı olur. Amerikan Ulusal Gıda ve İlaç Dairesi - FDA tarafından onaylanan bu zayıflama sistemi, hücrelerin daha fazla oksijenlenmesini sağlayarak kalori tüketimini hızlandırır. Ayrıca dolaşım bozukluklarını da düzenleyen tedavi, selülitlere karşı oldukça etkili. Haftada bir veya iki seans uygulanan bu bakım yöntemi ile acısız ve zahmetsiz bir şekilde gençleşmek mümkün.

Bu sistem Türkiye'de başka merkezlerde de uygulanıyor mu?

Memorial Estetik Merkezi, Türkiye'de Dynamed bakımı gerçekleştirilen az sayıda seçkin adresten biri.

Bu yöntemin tercih edilme nedenleri nelerdir?

Oksijen tedavisi; ısı terapisi, yatıştırıcı titreşim sistemi, aromaterapi ve ses terapisi gibi en iyi spa teknolojilerini kombine ederek metabolizmayı harekete geçiriyor. Uygulama sonrasında, vücuttaki su tutulumu azalırken, temizlenen ciltte duru bir güzellik gözleniyor. Yöntemin kadınlar tarafından beğenilmesinin önemli bir nedeni ise selülitleri ortadan kaldırması.
Dynamed sistemi mezoterapi ile kombine edildiğinde, bölgesel zayıflama ve selülit tedavisi için olumlu etkisi bir kat daha yükseliyor. Kadınlar bu konforlu uygulama sırasında, adeta istiridye kabuğunun içindeki bir inci tanesi gibi güzelleşirken, tüm streslerinden arındıklarını da hissediyorlar. Ayrıca verdiği pozitif enerji nedeniyle, ameliyat sonrası bu metodu uygulayanların daha çabuk iyileştiği gözlenmekte...

HASTA GÖRÜŞÜ: Zeynep Özmen

Zeynep Özmen bir aydır Memorial Estetik Merkezinde Dynamed Spa tedavisi görüyor. Fazla kilolarından kurtulmak için bu yöntemi tercih eden 44 yaşındaki Özmen, bu denli kısa sürede 5 kilo vermeyi başardı.

Bu yöntemi tercih etme nedeniniz nedir?

Bir süredir aldığım fazla kilolardan kurtulmak için internette araştırma yapıyor, çevremdekilerden bilgi alıyordum. Web sayfalarında dolaşırken en detaylı bilginin Memorial Estetik Merkezînde olduğunu gördüm. Aldığım bilgiler buraya gelmeme neden oldu.

Tedavi nasıl ilerliyor?

Yaklaşık bir aydır Dynamed Spa tedavisi görüyorum. Buraya ilk geldiğimde 74 kiloydum. Şimdiden 5 kilo verdim ve 69 kilo oldum. Bu programa bir ay daha evam edeceğim. Hedefim 60 kiloya düşmek. Yeni yıldan itibaren de kazandığım formu kaybetmemek için koruma seanslarına girmeyi düşünüyorum.

Herhangi bir diyet programı uyguluyor musunuz?

Tedavi seanslarının yanı sıra Dr. Seran Göçer'in verdiği özel bir beslenme programı uyguluyorum.
Tedavi öncesiyle bugünü karşılaştırdığınızda sonucu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Tedavi öncesinde ne kadar rejim yapsam da kilo veremiyordum. Metabolizmam çok yavaş çalışıyordu. Fakat şimdi çok daha rahat kilo verebiliyorum. Ayrıca sistemin anti-stress programı sayesinde kendimi çok daha mutlu hissediyorum.