Takip Edilesi Moda Blogları: Vogue Haus

08:54 No Comments

vogue-haus-barbora
Merhaba,
“Takip edilesi moda blogları” serisinde bugünkü konuğum Vogue Haus blogunun yazarı sevgili Barbora. Hadi onu biraz daha yakından tanıyalım!
Today’s guest for my blogger interview series is owner of Vogue Haus; Barbora. Let’s get to know her :)
Tell us about yourself? / Kendinden biraz bahseder misin?
My name is Barbora, I am 18 years old and I am a student and a fashion blogger. I blog at www.voguehaus.com for 3 years now. Fashion, photography and traveling always played an important role in my life, so my blog is a diary of it.
Adım Barbora, 18 yaşındayım, öğrenciyim. Aynı zamanda 3 yıldır www.voguehaus.com adresinde moda blogu tutuyorum. Moda, fotoğrafçılık ve seyahat etmek benim hayatımda her zaman önemli bir yere sahip olmuştur, blogum da aslında tüm bunları paylaştığım günlüğüm.
What made you decide to start blogging? / Blog yazmaya nasıl karar verdin?
As mentioned, I always loved fashion and photography, so blogging on my blog is both things. Also I’ve already followed some international bloggers and I though it was really cool! So I decided to give a try! I’ve never ever, even in my wildest dreams, imagined to get so many fans and sweet emails and comments!
Söylediğim gibi, moda ve fotoğrafçılığı çok seviyorum, blog yazmamdaki en büyük etken bu ilgim. Aynı zamanda birçok uluslararası blogger takip ediyordum ve bunun gerçekten harika olduğunu düşündüm. Denemeye karar verdim! Asla bu kadar çok takipçim olacağını ve birbirinden güzel mail ve yorumlar alacağımı tahmin etmemiştim.
Who would you say is your number one fashion inspiration? / Moda konusunda ilham aldığın biri var mı?
I think I am mostly influenced by street style, sometimes I get inspired by runway looks or celebrities (Alexa Chung, Olivia Palermo).
Çoğunlukla sokak stilinin etkisinde olduğumu düşünüyorum, bazen de podyumlardan yada ünlü isimlerden ilham alıyorum (Alexa Chung, Olivia Palermo).
How would you describe your own personal style? / Stilini nasıl tanımlarsın?
My style is really simple and minimal, classy, but modern. I love dark colours and I am not afraid to wear anything I like!
Benim stilim son derece sade ve minimal, zarif, modern. Koyu renkleri çok seviyorum ve beğendiğim bir şeyi giymekten asla korkmuyorum.
takip-edilesi-moda-bloglari-voguehaus (2)
What’s the one wardrobe essential you can’t live without? / Gardırobunun olmazsa olmazı nedir?
It’s hard to name just one thing, but I think it’s my leather jacket!
Sadece birini seçmek çok zor, ama deri ceketim olmadan yapamam!
Favorite fashion magazine? / En çok okuduğun moda dergisi nedir?
Vogue.
Favorite designers and places to shop? / Favori tasarımcıların ve alışveriş yaptığın mağazalar hangileri?
My all-time favorite is Chanel. However I cannot shop there everyday. I also love Ellie Saab’s work even though I don’t own anything (yet). Another favorite designers of mine are Givenchy, Proenza Schouler or Celine. Most of time I shop at Topshop, Acne, Zara, Asos or Rag & Bone.
Her zaman favorim Chanel. Ama oradan her gün alışveriş yapamam. Henüz hiç alışveriş yapmamış olsam da Ellie Saab’ın tasarımlarına da bayılıyorum. Diğer favori tasarımcılarımdan bahsetmek gerekirse, Givenchy, Proenza Schouler yada Celine. Çoğunlukla Topshop, Acne, Zara, Asos yada Rag & Bone’dan alışveriş yaparım.
takip-edilesi-moda-bloglari-voguehaus
Which way did the blog change your life? / Blog yazmak hayatını nasıl değiştirdi?
My blog completely changed my life! From being able to buy things I thought I would be never able to buy, meeting my fans, over being invited to fashion shows and events to meeting people, who became my closest friends. Creating Voguehaus was one of the best decisions in my life.
Blog yazmak hayatımı tamamen değiştirdi. Asla alamayacağımı düşündüğüm parçaları almamdan, takipçilerimle tanışmama, defilelere ve etkinliklere davet edilmeme kadar. Voguehaus’u yaratmak hayatımda aldığım en güzel kararlardan biri.
What do you love most about blogging? / Blog yazmanın en sevdiğin yönü nedir?
I love being able to express myself and show the world how I dress. Also my aim to inspired, so when someone says that I inspired him, I am really happy!
Kendimi ifade edebilmeyi ve dünyaya nasıl giyindiğimi gösterebilmeyi çok seviyorum. Ayrıca birileri bana onlara ilham verdiğimi söylediğinde gerçekten çok mutlu oluyorum!
What advice can you give to new bloggers? / Yeni bloggerlara tavsiyede bulunmak ister misin?
Just be yourself and do it for the right reasons! Also give it sometime and do not give up on your dreams!
Kendiniz olun ve bunu doğru sebeplerle yapın! Biraz zaman verin ve hayallerinizden vazgeçmeyin!


0 yorum:

Yorum Gönder