Ayşe Arman'dan kadınlara jilet tavsiyesi

07:47

Hürriyet yazarı Ayşe Arman, kadınların bazen en çok dert ettikleri konuya bulduğu kolay çözüm yolunu yazdı. Kadınlar için yazın daha da büyük bir problem haline gelen kıllar-tüyler, bazen kadınlar için büyük bir sorun haline gelebiliyor. İşte Arman bu konuda yeni keşfettiği jileti yazısında şöyle anlatıyor...
Ayşe Arman'dan kadınlara jilet tavsiyesi
İşte Arman'ın bugünkü köşe yazısı...
Gelişmiş ülkelerde jilet, gelişmekte olanlarda ağda
Dedi ki "Mahvoldum!" "Hayrola?" dedim. "Sevim gitti." "Sevim kim?" "Ağdacım... Memleketine yerleşti, İstanbul'u terk etti. Kara kara düşünüyorum ben ne halt edeceğim diye." Güldüm...
Hey siz oradakiler!
Bir kadın için bu kıl-tüy meselesinin ne kadar önemli olduğunu bilir misiniz?Dudak büküp, burun kıvırmayın, dalganızı geçip durmayın, kadının libido hareketleri bile buna bağlı.Tüylü kadın sevişmez, sevişemez.Sarhoş filan olması lazım, takar çünkü.Siz farkında bile değilsinizdir, o bilir, kıllanır!Gelin bu meseleye mercek tutalım:Kadınlar arasında bir 'lazer epilasyon salgını' var.O aletle kökten ve toptan kurtuluyorlar bu işten. Bir daha da çıkmıyor. Ama zamanalıyor. Bayağı medya planı gibi bir şey. Şu kadar kez gideceksin, bölge bölge, dönem dönem, seans seans lazerleyecekler seni. Sonra da tüylere elveda.Düzenli, programlı ve bol zamanlı bir tipseniz, ne ala...Destekliyorum, alkışlıyorum.Ama benim mesela, hiç öyle geniiiiş zamanlarım olmadı.Ben de ağdacı'lardandım.Ağdanın başka bir hoşluğu da var çünkü. Pürüzsüz, bebek gibi oluyorsun. Ama işte adam gibi bir ağdacın varsa tabii. Çünkü ağdacı dediğin boru değil, steril olacak, temiz olacak, maharetini bir ameliyat titizliğinde gerçekleştirecek, seni tanıyacak, ağrı eşiğinibilecek, ağdayı ipek bir şalı bedeninden çeker gibi çekecek.Çabucak, şak diye, sen ne olduğunu anlayıncaya kadar işi bitirecek.Aksi takdirde inim inim inlemek de var.Bir de utanıyor, çekiniyor insan. Cart diye bir insanın önüne uzanıp, "hadi bana ağda yap" diyemiyorsun. O insanla aranda bir hukukunun olması gerekiyor.Çalışıp, çabalayıp o hukuku oluşturduğunda ve bir gün ağdacın, "Hadi bana eyvallah"dediği anda sen de boku yiyorsun!
ARKADAŞIMA HEDİYE
Dubai'de de bu işi fevkalade iyi yapıyorlardı.Buraya taşınınca, ben de yaya kaldım.Ama işte her şeyin bir çözümü var, Merve benim hayatımı kurtardı. Merve, hem anne hem de canavar gibi kariyeri olan kadınlardan. Dile kolay, Procter&Gamble'nin Arap Yarımadası ve Pakistan satış direktör yardımcısı.Bir akşam sohbet ederken, "Ya siz manyak mısınız!" dedi."Amma geri kalmışsınız. Dünyada sistem bıçakları denen bir şey var. Kadınlar için özel olarak üretilmiş jiletler. Erkekler için olanından uzak duracaksın, kocanın jiletini de kullanmayacaksın. Kadınların kıl yapıları farklı. Yani bu sektör, sadece erkeklere hizmet vermiyor. Az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde, kadınlar ağdaya pek bayılıyor ama gelişmiş ülkelerde çalışan ve vakti az olan kadınlar tık tık yapıyor.""O ne demek?" oluyoruz."Duştan çıkmadan önce, iki tık tıkla, kurtulmak istediğin tüyleri jiletliyorsun. Elektrikli olanları var, suya sokulanları var. Bir denormal olanları var. Ama jeliyle birlikte kullanıyorsun. Yani sabun-mabunla değil."Bizi o kadar salak gördü ki, açıklama gereği hissetti.Ve ilginçtir, o sohbet esnasındaki kadınlardan hiçbiri jilet kullanmıyordu.Çünkü öyle yetiştirilmişiz, jilet tüyü azdırır diye biliriz, bu yüzden elimiz gitmez, insan alışkanlıklarından kolay kolaykurtulamıyor.Fakat bu aralar ben mecburen kurtuldum.Şahane turuncu jiletim ve mavi jelim var, çok da memnunum.Siz ağdacılardan mısınız, lazer epilasyonculardan mı bilmiyorum ama aklınızda olsun, jiletle de bebek gibi olabilmek mümkünmüş.En yakın zamanda da, ağdacısı gittiği için karalar bağlayan arkadaşıma bir tane hediye edeceğim!