Kaş Kalınlaştırma-Düzleştirme Deneyimim

07:38

Günaydın!

Ne yazık ki, çok şekilsiz kaşlara sahibim. Hem ince, hem seyrek hem de şekilsiz. Bir de bunun üzerine yanlış almalar, kaşı küstürmeler girince iyice mahvolmuşlardı. Kalın ve düz kaş hayranı biri olarak daha fazla dayanamayıp 1.5 ay kadar önce çalışmalarıma başladım ve sonucunu aldığımı düşünüyorum. Çok farklı şeyler yapmadım yine de sizinle paylaşmak istedim. 

İlk olarak before - after resmi;

kaş nasıl kalınlaştırılır

Soldaki resmi eski yayınlarımdan birinden aldım ve farkı görünce çok mutlu oldum :) Kaşımın o çirkin başlangıcının ve kavisinin epey düzeldiğini düşünüyorum...

1.5 ay boyunca yaptıklarıma gelirsek;
* Kendime cımbızı yasakladım, sadece çok alakasız yerlerde çıkan telleri aldım ama kaş şekline asla yaklaşmadım.
* Her gece yatmadan, kulak temizleme çubuğunu tatlı badem yağına batırıp, kaşlarıma sürdüm. Sabah da yıkadım. (Boşlukları doldurmamdaki en büyük yardımcı)
* 10 günde bir, kaşlarımı yukarı doğru tarayıp çok uzun kısımları kaş makasıyla kısalttım. (Bu kaşımın  istediğim düz şekle girmesini sağladı.)

Şu an şekil olarak istediğim kıvama geldiler fakat bitiş kısmının biraz daha uzun olmasını istiyorum. O yüzden şu anlık sadece oraya badem yağı uygulamayı sürdürüyorum. Ve asla üstten almıyorum, aşağı doğru kavislenen kaşları alıyorum. 

Siz ne düşünüyorsunuz, 1.5 ay içinde sizce nasıl sonuç vermiş?
Ayrıca kaş kalınlaştırmak için kullandığınız başka yollar varsa paylaşırsanız çok sevinirim :)


  1. emir kokusu1 Nisan 2014 11:13
    çok iyi sonuç vermiş, ben de kullandım ama pek etkisini göremedim. sarımsak sürüyorum her gece kısa zamanda çok fark oldu diyebilirim biraz kokusu rahatsız ediyor ama katlanıyorum.. sevgiler..
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 11:28
      Sanirim kökü olmayan yere ne surersek surelim boş, ben de kaş bitimimi uzatmaya çalışırken hiç bi fark göremedim. Sarimsagi nasil suruyorsunuz ezip suyla karistirip falan mi? Onu da deniyim..
    2. emir kokusu1 Nisan 2014 17:02
      sarımsağı ikiye kesip suyunu çıkarıp sürüyorum. haklısınız aslında kökü yoksa eger yapacak pek birşey kalmıyor...
    3. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 18:03
      Onu da denicem en kisa zaman da, tesekkur ederim..
    4. Yanıtla
  2. ebru köroğlu1 Nisan 2014 11:58
    İnanılmaz bir değişim valla süpermiş tebrik ederim
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 13:00
      Tesekkur ederim :) daha devam edicem tekrar guncellerim yayini
    2. Yanıtla
  3. Poine Pa1 Nisan 2014 11:58
    Sonuc cok iyi olmus. Benimde kaşlarim sekilsiz. 2ay uzatmistim ve kaslarimi aldirmaya gitmistim. 2ay bosa gitmis eski haline geri getirmisti kadin. Ondan sonra hep ben aldim. Badem yagi surmeyi biraktiktan sonra kaslarim ve kirpiklerim kendiligindem dokuldu. Ben sanssizim bu konuda :(
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 13:03
      Evet kuaforlerin kafasinda sabit bi sekil var herkesinkini ona gore aliyolar malesef. Ben de kendim aliyorum artik o yuzden..
      Döküldükten sonra eski haline getirebildin mi bari? :/
    2. Poine Pa1 Nisan 2014 13:17
      Evet canim geliyor neyseki eski haline ama kirpiklerim icin ayni seyi soyleyemecegim sanirim bir sure maskara kullanmamam lazim :/
    3. Yanıtla
  4. Makyaj Yorum1 Nisan 2014 12:19
    Nasılda değişmiş kaşın benimde kaşlarımda şekil eşitsizliği var sol kaşımın şekli güzel sağ kaşımın şekli bozuk :( bu yüzden hep sol gözümü çekip koyuyorum :D ama benim kaşlarım kalın telli ve gür benim çaba göstermem gerek kalmadan eğer bir ay ellemesem anında kalınlaşıyor çok sinir bozucu
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 13:05
      Ne guzel ya cok kiskaniyorum ben gur kaslari, bakislari falan derinlestiriyo guzellestiriyo.. Cok sekil farkliligi yoksa kalemle falan esitlersin kolayca ya
    2. Yanıtla
  5. Nil MERT1 Nisan 2014 13:25
    1 ayda mükemmel bir sonuç almıştın hatta çok güzel durmuş doğal olmuş :) bu arada gerçekten kaşların konusunda bir yer tavsiye etmemi istersen kuaför dışında çok iyi bir yer biliyorum :)
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 17:47
      Tesekkurler :) tabiki tavsiyeye acigim daha gur daha sekilli kaslara hayir diyemem
    2. Yanıtla
  6. darkolivee1 Nisan 2014 15:54
    Wallahi harika olmuş şu anki hali çok doğal görünüyor
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 17:48
      Tesekkur ederim, umarim daha da uzatabilirim :)
    2. Yanıtla
  7. mervelil1 Nisan 2014 17:49
    Bence de cok guzel olmus canım bu yeni hali b1.5 aydaki degişimide cok iyi.Bende sarımsak sur diyorum hemen cıkarıyormus :)
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli1 Nisan 2014 18:04
      Cok sagol ben de memnunum sonuctan :) sarimsagi da denicem daha da gurlesir insallah..
    2. Yanıtla
  8. Kozmetik Aşığı3 Nisan 2014 00:05
    Süper olmuş! İnce kaşı ben de sevmiyorum, olduğundan büyük gösteriyor bir de. Bu şekil de, kalınlık da çok çok iyi;) Badem yağı uzatmada etkiliymiş sanırım, yenilerin çıkmasını sağlamıyor diye okumuştum hep. Sarımsağı denicem ben de çünkü seyrek benimkiler:(
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli3 Nisan 2014 12:07
      Aynen ince kavisli kas yasli gosteriyo:/ Aynen kok varsa uzatiyo iste yoksa yeni cikarmiyo..
    2. Yanıtla
  9. Mehtap ULUIŞIK4 Nisan 2014 15:00
    Bence kalın kaş çok yakışmış.Bende yaklaşık 2 yıldır kaşlarımı kalın alıyorum.Genelde kuaföre de gitmiyorum kalın al desem de bi bakıyorum incelmiş baya...Kaşlarında bir seyreklik yok ama kaşının kısa bitmesinden şikayetçisin onun için bence de sarımsağı dene.
    Yanıtla
    Yanıtlar
    1. Bayan Bakimli4 Nisan 2014 21:23
      Evet kuaforler kalindan pek anlamiyo cidden, en iyisi kendi bildigimiz gibi yapmak. Sarimsak cok onerildi en kisa zamanda denicem onu da kokusuna alisabilirsem :)
    2. Yanıtla