Nazlı hamarat 60 bin tl lik elbise

07:59 No Comments

Bu Tarz Benim tv8 ekranlarında tanımaya başladığımız Nazlı Hamarat 60 bin liralık kıyafeti ile programa damga vurdu. Sadece tek bir elbiseye 60 bin lira verdiğini ve hatta şuanda elbisenin ne olduğunu da bilmediğini söyleyene Nazlı hamarat, Jüri üyelerini şaşırttı. Daha önce şarkıcılıkta yapmış olan Nazlı hamaratın elbisesini merak ediyorsanız yakın zamanda giyeceği programda takip edebilirsiniz.  Her ne kadar araştırmış olsak da Nazlı Hamarat'ın pahalı elbisesine ulaşamadık
ç şarkıdan oluşan maxi single'ı için iki yıl boyunca durmadan çalışan Nazlı Hamarat, Türkiye'nin yeni 'show girl'ü olarak lanse ediliyor. Hamarat sahnede sadece şarkı söylemekle yetinmeyip dünyaca ünlü Jennifer Lopez, Britney Spears gibi kendi ekibiyle show yapıyor. Profesyonel dans eden Hamarat çok uzun yıllar dans eğitimi almış ve bu eğitim halen devam ediyor.


Nazlı Hamarat ve 60 Bin Liralık Elbisesi
Nazlı Hamarat ve 60 Bin Liralık Elbisesi


Bu Tarz Benim yarışması yeni kanalında hız kesmeden 2.sezona devam ediyor. Sevilen yarışmanın bu sezon ki yarışmacıları oldukça ilgi çekici. O isimlerin en başında sanat camiasının yakından tanıdığı Nazlı Hamarat var. Şaşmaz ailesinin eski gelini olan Nazlı Hamarat kimdir?

Bandırma doğumlu olan Nazlı Hamarat'ın hayatı giyimiyle değişti... Bir davet için kıyafetine tam 60 bin TL harcayınca eleştiri oklarının hedefi olmuştu. "Kıyafet benim için önemli" diyen Hamarat'a Demet Akalın, "Nazlı Hamarat için televizyon kanalında 'Ünlü şarkıcı' dediler. Tanıyamadım bu kızı, kim? Kıyafetini 60 bin TL'ye almış" demişti. Bu cümleden sonra Hamarat'ın yıldızı parladı. Hamarat, Akalın'a "Demet hanım çeşitli paylaşım sitelerinde, magazin programlarında ve bulunduğu ortamlarda benim yaptığım albüm ve kıyafetlerim hakkında konuşup beni kendisiyle polemiğe sokmaya çalışıyor" diye yanıt vermişti. 

Geçtiğimiz günlerde Hamarat'la konuştuk. Neden kendisine "İkoncan" denildiğini de sorduk...

 Video için tıklayınız...

Showgirl olarak lanse ediliyorsunuz...
Türkiye'nin ilk ve tek showgirl görevini üstleniyorum. Şarkı söylüyorum, dans ediyorum. Yurtdışındaki insanlarla çalışıyorum. Görsel olarak ilerliyoruz. 

Bir de 'Yeni ikoncan' lakabınız var... 
O lakabı da basın verdi...

 Galeri için tıklayınız...

Eda Taşpınar, Ivana Sert, Süreyya Yalçın da ikoncan olarak biliniyor. Sizi onlardan ayıran ne?
Kendime ait bir tarzım var. Her zaman farklı giyiniyorum. Giyimim dikkat çekiyor... Normalde sadece showgirl olarak çıkacaktım ama katıldığım davetlerde, çıktığım televizyon programlarında giyimlerin dikkat çekmeye başladı. Bir giydiğimi bir daha giymiyorum. Magazinci arkadaşlar da "Showgirl ikoncan" dediler. Kıyafetlerimi kendim tasarlıyorum. Kumaşımı alıyorum, taşını alıyorum ve tasarlıyorum. Kıyafet markası çıktacağım zaten. Kendi tasarımlarımdan oluşan. NH isminde bir marka olacak.

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde okuyorsunuz. Nasıl girdiniz showgirl işine?
TÜRVAK'ta okuyordum. Emir Şaşmaz ile bir paylaşım sitesinde tanıştık. Bir projesi vardı. Projede benim de olmamı istedi. Anlaşmalarımızı yaptık. Ardından yurtdışında çalışmaya başladık. Pitbull gibi isimlerle düetlerim de olacak. Beş yıl sonra Jennifer Lopez’in yerinde olmak istiyorum. Şu anda Pitbull’la kim düet yaptı? Jennifer Lopez yaptı.  “On The Floor” şarkısıyla şu anda dünyayı kasıp kavuruyor. Ben de 5 sene sonra yaptığım danslarla, şovlarla Jennifer Lopez’in bulunduğu noktada olmak istiyorum.

Bir yandan okul bir yandan işler zor olmuyor mu?
Makyajımı yapıp giyinmem, arabaya binip hava alanına gitmem,saat 07.00 uçağına yetişmem çok stresimi alıyor. İzmir´e varınca arabaya binip Ege Üniversitesi´ne okuluma yetişiyorum.Derslerimi ve sınavlarımı verdıkten sonra yine arabaya binip,havaalanına, tekrar saat 14.00 uçağı ile İstanbul´a dönüyorum.Saat 16.00 da da dans derleri için stütyoya giriyorum.

Albüm olacak mı?
Olacak... Hem Türkiye'den hem de yurtdışından sanatçılarla çalışacağım. Çok ünlü bir erkek popçuyla düet yapacağım... Yaptığım maxi single çalışmasında Costi Lonita, Ozan Çolakoğlu, Lütfü Bayülken, Cihan Okan ve Burak Buluç'la çalıştım. 24 Saat isimli parçamızın sözleri ise, Serdar Ortaç'ın Poşet, Fatih Ürek'in Sus şarkılarının bestecisi Burak Buluç'a ait. Bu şarkının bestesini de Costi Lonti yaptı.

Düet yapacağınız kişi Tarkan mı? Serdar Ortaç mı?
O kadarını söylemeyelim...

Dizi teklifi geliyor mu?
Geliyor elbette. Haftanın beş günü sette olmam gerektiği için olmuyor. Her gün okula gidiyorum. Dizi zor olur bu yüzden.

Bu aralar konser maratonunuz başlıyor...
Basel, Hollanda ve Stuttgart konserlerimiz olacak. Türkiye içinde de uzun bir maraton bizi bekliyor.
Nazlı Hamarat kimdir? Bu Tarz Benim yarışmacısı Nazlı Hamarat kimdir?

Türkiye’nin en çok izlenen yarışma programlarından biri olan Bu Tarz Benim yarışması yeni sezona başladı. Yeni sezonda dikkat çeken ayrıntılardan biride arada ünlü simaların bulunması! Bunlardan biride 2011 yılında çıkardığı “24 saat” isimli single çalışmasıyla Nazlı Hamarat’dır. Peki yarışmanın popüler ismi Nazlı Hamarat kimdir?

Nazlı Hamarat kimdir?

Nazlı Hanımı yakından tanıdığımız gibi babasınıda dolaylı yoldan tanımaktayız. Çünkü Nazlı Hanımın babası efsanevi, eski sinemalardan biri olan Marmara sinemasının sahibidir. 1988 doğumlu olup, 26 yaşındadır. Şunuda belirtmek isteriz ki kullandığı ağır makyajlar yüzünden resimlerde daha büyük göstermektedir. Ege üniversitesinden mezun olan sarışın yarışmacı, radyo, sinema ve televizyon bölümünü okumuştur.

Her yarışmacı adayı gibi Nazlı Hamarat’da rakiplerinin kıyafetlerini beğenmemektedir. Ayrıca yaptığı sert yorumlar nedeniyle Ayşegül Doğan’a çok benzetilmektedir. Birazda Nazlı Hamarat’ın Bu Tarz Benim’e geliş hikayesine baktığımız zaman diğer rakip adayları tarafından korkunç derecede eleştirildiğini ve jürü üyeleri tarafından kıyafet tarzının beğenilmediğini gördük. Fakat Nazlı Hamarat arka tarafta günlük kıyafetlerini giyip gelince jüriden onay alınca, yarışmaya dahil oldu. Sizde aşağıdaki galerimizden Nazlı Hamarat’ın fotoğraflarına bakabilirsiniz.



BU TARZ BENİMDE ELENEN İSİM KİM?

TV8 'de eleme gecesiyle ekrana gelen Bu Tarz Benim 'de ilk elenen kim oldu jüri oyuyla belli oldu. Derya Yarar en düşük oyu aldığı için Maria Surina ise yarışmacılar tarafından ismi elenmek üzere önerilen isim oldu. Yarışmanın zengin kızı Melisa Şahin ile ismi 'fakir kız' tartışmasıyla gündeme gelen Derya Yarar elenen isim oldu. 

Bu Tarz Benim 17 Ocak final gecesinde jüriden en düşük puanı alan Derya Yarar elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu.

BÜTÜN YARIŞMACILAR MARİA DEDİ

Nazlı Yayla, Gökçe Markal ve Almira Kuroğlu taç giydikleri için diğer yarışmacılar tarafından isimleri elenmek üzere önerilemedi. Bu Tarz Benim yarışmacıları elenmek üzere Maria Surina önerildi. Yarışmanın 'saf'lığı ve temiz kalpliliği ile dikkat çeken ismi Emel, Maria ismini verirken ağladı.

BU TARZ BENİM'DE KİM ELENDİ?

Derya Yarar ve Maria Surina için son kararı jüri verdi. Peki kim gitti? Oylamada jüri oylamasında eşitlik çıkınca son kararı vermek Hülya Avşar'a düştü. İşte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

Nur Yerlitaş , Maria Surina gitsin dedi.
İvan Sert , Derya Yarar gitsin dedi.
Uğurkan Erez Derya Yarar gitsin dedi.
Kemal Doğulu Maria Surina gitsin dedi.
Hülya Avşar Derya Yarar gitsin dedi.

Bu Tarz Benim'in TV8 ekranlarındaki ilk eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Hülya Avşar'ın oyuyla Derya Yarar oldu. Derya Yarar elenince gözyaşları içinde veda ederek gitti. Ailesinin maddi açıdan zorda olduğunu söyleyen Derya birinci olup ailesine yardımcı olmak istiyordu.

 ZENGİN KIZ KALDI FAKİR KIZ GİTTİ

Derya Yarar yarışmanın sevilmeyen ismi Melisa Şahin 'in fakir kız tartışmasıyla tanınmıştı. Hafta içinde yaşanan olayda Derya Yarar'ı lüks bir alışveriş merkezine götüren Melisa Şahin, onu bütçesinin çok üstünde bir kıyafeti almaya mecbur etmişti. Derya Yarar , parası çok gelmesine rağmen ezilmemek için elbiseyi almak zorunda kalmıştı. 

HÜLYA AVŞAR 'IN YILDIZ TİLBE GAFI

Bu Tarz Benim eleme gecesinde Yıldız Tilbe taklidi yapan Gülşah dansıyla hayli başarılı bir taklit çıkardı. Hülya Avşar ise yaptığı yorumla çam devirdi. Gülşah'ın dansıyla ve giyimiyle Yıldız Tilbe'yi başarıyla taklit ettiğini söyleyen Hülya Avşar, 'Ama ona benzememişsin. Sebebi de sen güzel bir kızsın' dedi. Bu sözüyle Yıldız Tilbe'ye çirkin dediğinin farkında olmayan Hülya Avşar bu yüzden de puan kırdı. 

Nazlı Hamarat eşi Emin Şaşmaz kimdir?

Kurtlar Vadisi dizisinin efsanevi oyuncusu Necati Şaşmaz'ın kardeşi ve Bu Tarz Benim yarışmacılarından Nazlı Hamarat'ın eşidir.

Oyuncu Necati Şaşmaz’ın kardeşi Emir Cevdet Şaşmaz’ın eşi Nazlı Hamarat, kocasının kendisini teflon tavayla dövdüğünü iddia etti.
Kurtlar Vadisi’nin başrol oyuncusu Necati Şaşmaz’ın kardeşi Emir Cevdet Şaşmaz’ın şarkıcı ve spiker olan eşi Nazlı Hamarat, şiddet gördüğünü öne sürerek şikâyetçi oldu.

Savcılığa giderek suç duyurusunda bulunan ve yaşadıklarını Twitter’da anlatan Hamarat, ifadesinde, eşiyle 6 aydır şiddetli geçimsizlik yaşadığını, verdiği borç parayı geri alamadığını iddia etti.

Hamarat, dilekçesinde, eşiyle yaşadıkları en son tartışmada da Emir Cevdet Şaşmaz’ın kendisine teflon tavayla vurduğunu, bu nedenle doktor raporu aldığını ileri sürdü.

Konuyla ilgili olarak Şaşmaz ise iddiaları reddetti. Eşini dövmediğini ifade eden Şaşmaz, borç para aldığı iddiasının da doğru olmadığını söyledi. 


0 yorum:

Yorum Gönder