Duymayan birini oynamak çok zordu

00:24 No Comments

Türkiye’nin en iyi oyuncuları arasında yer alan BerenSaat şok itiraflarda bulundu Benim Dünyam adlı filimde kör sağır ve dilsiz olan  El karekteri için işaret dilini öğrenen Beren Saat şok açıklamalarda bulundu:“Duymayan birini oynamak çok zordu”  şeklindeaçıklamalarda bulundu.
Benim Dünyam Hint Yapımı Black film uyarlamasıEkim ayında vizyona girmesi bekleniyor. Yönetmenliği Uğur Yücelin aldığı ve aynı zaman da da rol aldığı filimde Süper oyuncu Beren Saatkör ve sağır El hareketleriyle seyircilerinkarşısında olacak.
Beren öğretmeni sayesinde hayat bulan Elayı canlandıracak. Süper oyuncu Saat rolü için uzun bir hazırlık çalışması yaptı. Beren kendisini çok zorlayan durum kendisinin duyupta duymayan birini çıkardığı sesleri taklit etmek olduğunu ifade etti ve şu açıklamalarda bulundu: O konuda İşitme Engelliler Milli Federasyonu’ndan yardım aldım. Helen Keller’ın hikayesi olduğu için de hedeften çok şaşmadım.


0 yorum:

Yorum Gönder